Norrköping!

Så är man hemma igen i Norrköping efter en skön vecka hos min mamma det var skönt och komma hemifrån ett tag..men nu är jag hemma igen och tar tag i jobb, papper och sådant trevligt...så får vi se vad de blir av det hela...
Det är några som frågat varför jag och syrran bråkar..men de får ni faktiskt fråga henne för jag vet ej riktigt...ja jo hon kan inte ta vad jag tycker och tänker och har ändrats sig massor sen hon träffa sin nya..som jag inte gillar och de kan hon ej ta...men gillar inte otrevliga människor...
Men jag älskar min syster mycket och saknar henne och Nova saknar jag massor..men försöker hålla mig sysslesatt så jag inte tänker på det...
Det hela med pojkar är nerlagt...de finns ju knappt nå gentlemän kvar där ute och finns de några så är dom upptagna...de är skit...
Såg fram emot att följa med en kompis till tatueraren idag..men en 20 minuter innan vi skulle ses fick jag ett sms om att hon tog med en annan kompis...vart besviken såg fram emot det som fan...Menmen...Hade stressa runt på stan för hinna med allt som skulle göras för hinna till henne i tid...:(
Neehe nu ska jag spela lite musik för grannarna...Jag lovar det kommer några mattips inom en snar framtid...Ha de guld nu alla där ute som läser min blogg..Och tack..:)
Love/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0