Helgen!

Nu har helgen gått och tillbaka till vardagen och verkligheten igen!
haft en mysig helg med en hunk i min säng...Vi har kolla film och käka gott och bara varit..har vart skönt.

Men nu ska man ta tag i vardagen igen och börja röra på sig så man kommer i lite bättre form känns som det behövs nu när hösten kommer ser inte för mycket fram emot den faktiskt..Men den kommer varesig man vill eller inte så det är bara göra det bästa av det känns det som.

Finns ju en del saker och ta tag i, i mitt liv och det ska jag göra nu...Pallar inte må skit jämt..vill ha det bra för de förtjänar jag.

Åt jätte gott i helgen i lördags kyckling i ugn med vitlöksås och färsk pasta..riktigt gott...

Söndags åt vi soppa gjord på potatis,palsternacka,nudlar, chili,vitlök, kokosmjölk var säkert nå mer inte jag som lagade..:) Men det var riktigt gott med baugett till...

Såg Blitz en film med Jason Statham riktigt bra..se den om ni får chansen..:)

Nehe om man ska ta och göra nån nytta...

Love/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0