Kolmården!

Igår var jag på kolmården med familjen vi hade en riktigt bra dag, perfekt väder...kom kanske 20 droppar regn kändes de som...och inte jätte mycket folk.. fick se delfinshowen med och de var riktigt häftigt man satt helt häpen hur duktiga delfinerna är...sen åkte vi i safariparken och sist vi åkte där låg bara lejonen stilla men igår var de full fart på dom..sprang o lekte en höll på o hoppa upp på bakluckan på bilen då var vi lite små nervösa...En riktigt bra dag helt enkelt..de var typ 30 år sen min mamma var där sist så de var kul o ta henne med....
Ja sen åkte jag och syrran svåger och systerdottern linbanan och skratta o skoja om vad som skulle hända om den stannade...Ja gissa vad som hände..den stannade...Elfel...vi hamna över tigerworld..så bra utsikt..men nervöst..men vi kom iväg igen efter 10 minuter kanske...
Idag har jag jobba igen ..gör 6 dagar denna veckan så jag vet vad jag gör...Idag hade jag 139 lunch så de fanns o göra...Hotellets hamburgetallrik, cesarsallad, bakad potatis, räkmackor, fyllda ciabattor,pannkakor och köttfärssås o spahagehti och kycklingwraps så de finns lite o välja på kan man säga....
Kom o tänka på en sak när jag åkte hem idag..de man oftast hör på jobbet är hur är de, läget? och som oftast svarar man ju : jo de är bra..:Men hur skulle dom reagera om man sa att de är ej så bra..eller att de är skit...Frågar man för man bryr sig eller för de är något man säger...?? Jag säger de för jag bryr mig och skulle fortsätta lyssna om dom sa att dom mådde skit..men hur många bryr sig???
Tror ärligt de inte är så många..inte på ett jobb så i alla fall...
Hade en trevlig middag i lördags kväll hos syrran med..de blev trerätters....
Förätt en toast med ungsbakade körsbärstomater och mozarella
Varmrätt: grillat med potatissallad och sallad...
Efterätt: hallontårta med choklad botten
De var riktigt gott och vi hade riktigt trevligt..:)
Nu är sommarn snart slut..måste hinna med o bada lite mer bara...:) inte bara jobba...
Kram på er galning som läser min blogg..
Love/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0