Lördag!

Mina fina naglar...



Idag ja vad har man gjort idag egentligen, sov rätt länge, duscha, hade en jobbig diskution men någon man gillar, och de urartade väl en del, och de var nog mitt fel...Han försökte nog bara hjälpa mig men jag ser ej de så...jag tar allt väldigt fel...som hot och att folk vill mig illa...

Men de går över..Jag har väldigt konstigt humör nu för tiden, nej jag är inte gravid..Tror jag..;)

Blir så irriterad över allt möjligt...och arg riktigt jäkla arg kan jag bli...men förstår ej varför och gråter ofta eller alltid när jag blir arg...

Jag behöver säkert hjälp för de här, tänker väl du..Men de handlar nog om att jag måste hitta rätt i livet komma till ro hitta mig själv igen vilket inte är så lätt, jag behöver hitta egen lägenhet och få ordning på ekonomin...Ska jobba som ett djur i sommar..
men jag trivs bra på jobbet...idag hade vi en del och göra jag var både på kalla och varma sidan idag och hjälpt till riktigt kul  vi är ett väldigt bra team på jobbet med två första kockar och några fast anställda och en hel drös extra folk...:)

Just nu har jag rätt långa naglar och ja de går bra och jobba med dem för er som undrar och ej tror på mig, och dem är rena jag lovar..mer rena än grabbarna på jobbet för jag gör rent händer och naglar flera ggr på en dag och kan ej leva utan fina naglar för de gör mig kvinnlig tycker jag..

De är ju inte direkt jätte sexigt med kockrock och rutiga byxor och förkläde och en ful mössa..så man känner sig inte direkt jätte kvinnlig på jobbet, men snart får vi nya kläder det ska bli kul...


Kommentarer
Postat av: Psxlinda

vill med ha ett jobb,du får fjäska för cheferna hihi

2010-01-24 @ 01:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0