Snö, snö och mera snö..

Idag har de då snöat hela dagen, och jag har tröttna på skiten verkligen vill inte ha mer snö nu räcker det, vill ha vår...

Ja jag vet de är bara januari än så länge snö skiten ska ligga minst en månad till..

Idag har jag städat mitt rum vikt ordning mina kläder och fixat de känns skönt..OCh ha ordning igen.

Gjorde en kanon middag idag, klyftpotatis med vitlök och lövbiff med god sås på creme fraiche..

Idag var inte fantasin på högsta nivå på att skriva känner jag,..hmmm tittar in sen.

Kommentarer
Postat av: sofia odh

Hahah... Städat ditt rum =) Låter precis som när man bodde hemma och mamma eller pappa tjatade på en. Kram

2010-01-30 @ 09:47:46
URL: http://missindependentno1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0