Te och Musli och Innebandy

En typisk söndag med musli yoghurt och te och skit på tven...

Sitter med datorn i knät och chattar och smsar lite samtidigt, ska nämligen iväg till nyköping och lira innebandy idag med kollegorna...ska bli kul..får se om jag är med eller om jag bara tittar på..kul och träffa lite folk.

Nu har man vart iväg på innebandy/fotboll fy tusan så kul det var men min kropp nu, de känns ju att man inte
rört på sig på fler år...men jag gav allt...innebandy är inte min starka sida men jag gav allt ,.
fotbollen var riktigt kul faktiskt.

En av mina kollegor drog innebandy bollen i ett slagskott rakt på mitt lår de gjorde riktigt ont, sved till..Tack Patta..:P

Men nu har jag en innestående på han...

vräkte i mig två stora tallrikar med pasta när jag kom hem sen dog jag i fotöljen och kolla på tv ...Såg filmen Imagine that med ed murfy eller hur de stavas..
Rätt bra film faktiskt..

Nu sitter man och chattar lite innan man ska ta sin ömma kropp och gå o sova några timmar...

Imorgon är en ny dag, nya möjligheter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0