Träningsvärk!

Ja idag har man inge gjort många knop inte, är så mör i kroppen..

Träningsvärken känns som fasen, känner av muskler jag inte trodde fanns. Har ont i ryggen och revben och allt. Men jag lever har försökt röra på mig en del idag fast de gjort ont.

Springer inte i trappen mer än jag behöver.

Annars har jag inte gjort mycket alls. Har slöa vid datorn, duschat varmt,, tvättat håret.

Ätit taco gratäng, riktigt gott jag och Nova min älskade systerdotter på 6 år fixade maten och dukade, sen åt vi alla. Jag och syrran och svågern och Nova.

Har tänkt och funderat en hel del idag med, men kommer ingenstans med mina tankar känns de som..

Som har fundera massor på Iphone, fördelar, nackdelar och diskuterat med massor med folk, men den verkar jäkligt bra men den är stor.. Men de finns fina skins och sådant hos till dem.

Men hur ska jag göra???????????????????Har ju en rätt ny mobil men saknar en del i den.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0