Välkommen till min nya blogg!

Någonstans ska man börja och jag börjar här..

Jag vet att alla bloggar och jag gör de nog mest för min skull och inte andras...Jag känner vissa dagar att jag måste komma hem och får skriva av mig och varför då inte dela med mig...

Jag har länge tänkt skriva kokböcker men nu är de då dags och sätta fart...för nu har jag kommit på en klockren ide och jag ska ta och skriva ihop den med mina egna härliga recept...

Jobbar ju som kock nu med underbara kollegor. För när jag jobba i västerås höll jag på och lägga min kock framtid på hyllan dom förstörde helt mitt intresse för mat och matlagning..

Men när jag började jobba på vildmarkshotellet så kom det tillbaka och jag bara älskar o laga mat igen.

Jag vill bli något inom matlagningen , vill bli ett ansikte utåt med min matlagning...och jag kommer lyckas...


Kommentarer
Postat av: mikki

ja du kommer lyckas ;) jag vet det bara;) så vad blir det för middag för min del da:P???? hehe

2010-01-23 @ 00:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0