Irriterad

Nu är de ett tag sen jag skrev men de är bara på de igen känns de som eftersom jag inte kan sova så..
Jag har stött på en kille på msn vi kom in på en diskution idag som gjorde mig irriterad..fråga mig inte varför för han är inte ohövlig eller något sådant men jag tog åt mig och ut med taggarna direkt....Då tyckte han de blev konstigt och sa godnatt...hur kan jag reagera så..:S de är ju dumt..Så skrev ett mail till han och förklara mig..Hoppas han förstår..
Ska bli intervjuad av norrköping tidning om några timmar i en artikel serie som heter personligt och handlar om tatueringar så då ska dom göra om mig och syrran ska bli riktigt kul...
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0