Nyköping!

Igår var jag på en middag i Nyköping hos riktigt trevliga personer, glad att jag träffa dom..Men såna frågor jag fick igår var jag inte alls berädd på det fick mig och tänka på andra banor och fick mitt tankesätt idag på jobbet och bli nå helt annat...Men de är svårt..Men vi åt gott, drack gott, ostar, frukt , popcorn..YOU name it..:)

Sen bada vi och snackade massor och de kändes bra...Men när vi vakna idag var stämmningen borta...Och jag trodde d ehade hänt något ja missa, men så var de inte alls...var bara trötta..

Så har jag jobba idag och kört ut riktigt bra A la carte rätter alla var hel nöjda och de gjorde mig riktigt glad...

Blev några 3 rätters ikväll med och dom funka dom med..:) Jobbade med Bella hon är bra....

Nu sitter man hemma och ska försöka varva ner och sova och de kommer väl gå sådär som vanligt...

//Love Jenny

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har <3

2010-03-01 @ 01:52:18
URL: http://hahaha.blogg.se/
Postat av: djustd

fin blogg du har! :)

2010-03-01 @ 02:27:42
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0