Musik!

Hej alla! Jag vet inte hur många som läser min blogg men hoppas ändå de är några..men skulle vilja fina till min blogg få den och se annorlunda ut men jag vet ej hur man gör de själv så får ha de så här så länge..
Ja vad skulle jag göra utan musik idag har jag lyssna hela dagen men igår lyssna jag inte på musik alls för då mådde jag inte bra och kände inte för att göra något alls men annorlunda idag...
Idag har jag diska, plocka och tvättat de känns bra då jag vet ej hur mycket jobb de blir i slutet på veckan som kommer...
Igår kväll kom jag på att jag ej ätit något och tänkte faktiskt inte äta men blev mer eller mindre små tvingad av en goding jag prata med på tfn..han vägrade lägga på förs han hörde att jag gjorde mat, och åt jag inte äpplepaj till filmen jag skulle kolla på så skulle han inte ringa på två dagar och de vill vi ju verkligen inte ska ske..;)
Nehe om man ska hänga sista tvätten och kanske ta en promenad så man blir trött..:)
Vill hälsa till hela min underbara familj...Älskar er!
Love/Jenny
Hej alla!
Jag vet inte hur många som läser min blogg men hoppas ändå de är några..men skulle vilja fina till min blogg få den och se annorlunda ut men jag vet ej hur man gör de själv så får ha de så här så länge..
Ja vad skulle jag göra utan musik idag har jag lyssna hela dagen men igår lyssna jag inte på musik alls för då mådde jag inte bra och kände inte för att göra något alls men annorlunda idag...
Idag har jag diska, plocka och tvättat de känns bra då jag vet ej hur mycket jobb de blir i slutet på veckan som kommer...
Igår kväll kom jag på att jag ej ätit något och tänkte faktiskt inte äta men blev mer eller mindre små tvingad av en goding jag prata med på tfn..han vägrade lägga på förs han hörde att jag gjorde mat, och åt jag inte äpplepaj till filmen jag skulle kolla på så skulle han inte ringa på två dagar och de vill vi ju verkligen inte ska ske..;)
Nehe om man ska hänga sista tvätten och kanske ta en promenad så man blir trött..:)
Vill hälsa till hela min underbara familj...Älskar er!
Love/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0