Ledig vecka!

Jag har varit ledig hela denna veckan den började sjukt segt kom inte på nåt och göra eller så sen bestämde jag och syrran oss för o åka neråt i landet då hanma vi hos min bror i Vittaryd småland riktigt riktigt trevligt länge sedan jag träffa min bror och hans familj...vi satt och snacka halva natten och de var kul och ta igen allt..
Sen fråga brossan mig och syrran om vi ville stanna en extra dag..vi fundera snabbt på de och syrran fixa de hon behövde på hemma plan genom tfn och de blev en riktigt bra dag...fick överraska min pappa som kom dit och hälsa på sen åkte vi till vårt barndoms hem och kolla..de var mycket minnen som kom upp...
Sen åkte vi till Ljungby och kolla runt där innan vi åkte till Hult och hälsa på min pappas tjej och hon hade en underbar trädgård massa kryddor fina blommor ....
vi åkte därifrån till citygross o handla inför kvällens middag som blev tacos med lite olika inslag som bönsallad , coleslaw och lite sådant gott..vi åt och blev mätta sen blev de mer snack hela kvällen..:) Min bror gjorde ett par örhängen till mig med grisar som jag älskar...(TACK)
Dagen därpå när vi vakna klippte vår svägerska oss och vi åt frukost och snacka skit..jag fick provköra deras grymma bil en honda civic...såå fin...
Sen begav jag och syrran oss mot ullared och gick där några timmar innan vi sedan åkte hemåt mot Norrköping då vi fick ett tråkigt besked att en av våra goda vänners mamma hade gått bort i en hjärtattack på morgonen de gjorde oss nedstämda och ledsna för han är en underbar person.Tankarna går till dig Jani!!
Väl hemma blev de o slöa och bara vara...färgade mitt hår ..vart såå fint..:)
Hmm ja de var typ denna veckan..har mest tagit hand om hemmet och slöat...de har jag verkligen behövt kan jag lova...
Nu ska jag sova...dags för jobb imorrn igen...
Puss o kram på er...
Stor kram till godingen Rasmus..:) P.s de kommer recept jag lovar..d,s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0