Power Big Meet!

Vilken grym helg man haft..Vart Västerås för hela slanten...
Det var Europas största raggarträff i Västerås tors-lörd och jag jobbade där fredag och lördag kväll/natt...
Som crusingvärd..höll ordning på trafiken och svara på massa frågor...
Det gick bra, fast de finns ju då alltid idioter och speciella människor..En som ville köra över mig, och så höll man på o åka på stryk med, en kille som skulle börja flytta på avspärrningarna och ha sig..men de gick ej riktigt för jag stod i vägen...;) Då var det inget kul så han gick iväg igen...
Annars har de vart en riktigt bra helg, allt rulla på riktigt bra...Och trevligt hos Jocke efter många timmar på stan...
Men nu är man igång och jobba igen, 6 dagar denna veckan och 6 dagar nästa vecka...men de får gå..bara jobba på...men de är jobbigt i värmen som fan..man har ju rätt mycket kläder på sig...Kockrock,långbyxor,förkläde,mössa och arbetsskor...VARMT!!
Men jag gillar värmen helldre de än kallt...och snö... nej usch hemska tanke...Solen kan stanna ett tag till så de så Sabina..;)
Nej nu blir de o fixa nån mat och kall dricka och sen dusch..Ha de!
Love/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0