Sommarsäsong på hotellet!

Nu är man mitt inne i säsongen på hotellet och vi har massa gäster ca 800 gäster om dagen blir de och då blir de en del och göra ...men jag trivs i yrket..De är mycket och göra på sommar halvåret sen lugnar de ner sig till hösten och vintern när de är A la carte och konferanser...
Så denna veckan gör man 6 dagar i streck men de funkar...och hade jag ej haft mina kollegor som är sköna individer hade de aldrig funkat kan jag säga....
Tack!
På väg hem från jobbet idag såg jag en kollega jag plocka upp så åkte han med när vi skulle släppa av en annan kollega...Sen åkte vi till Leons ett ställe jag ej visste fanns här i Norrköping, Det är en gammal skön korvkiosk som funnit hur länge som helst det är ett sådant ställe där man kan beställa en kokt korv och en liten pucko..ett skönt gammalt raggar ställe, men riktigt bra mat..jag käka en burgare o pommes och en trocadeo det var riktigt gott och sen sitta ute mitt i natten och snacka skit....
Men snart är de sängen igen, jobb imorrn igen! Serva våra gäster...
Men måste lyssna på musik innan sängen, på min sorts musik..:) Och inte Bandit rock som går dagligen på jobbet..:P
Inget illa menat men de är samma samma musik där precis som på rix...så säg inget annat...
Har dom senaste dagarna funderat på vad man vill med livet och hur man ska kunna ändra de men kommer ej direkt på nåt..går o trampar i samma spår och de gör mig ej direkt glad....
Man kliver upp , jobbar, hem, sover, upp, jobba...Och de är ej så kul faktiskt...
Men har ej så mycket vänner i Norrköping som jag vill ha men man träffar fler och fler när man går ut...
Ser mina kollegor som mina vänner men man vill träffa fler....
Sen är jag ju så fruktansvärt trött på mina bilar så funderar på o byta bort dom mot nåt annat...så de blir kul och köra bil igen liksom eftersom jag har ett stor bil intresse så är de med bilar rätt viktigt för mig, de är svårt för många och förstå men för mig är de viktigt!
Nej nu blir de kolla mina sidor, chatta lite sen sova...För imorrn ska vi på´t igen..;)
Love Jenny

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jenny, bandit rock är bäst helt enkelt :P..

Och KOCKARNA på vildmark här mer en bäst :)

Jag vill gärna umgås med dig men du jobbar ju typ bara kvällar ju :(... vi skulle ju gå o se på bio mågon dag när du inte jobbar:)

ha de så bra :)

2010-07-23 @ 20:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0