Flyttat!

Det har vart väldigt mycket ett tag nu men nu har de lugna ner sig...
Hade besök här igår då gjorde jag Broccoligratäng med bacon riktigt gott..:)
Har flytta till en egen tvåa på 57kvm vid sthlms rondellen i Norrköping trivs bra..
träffar forfarande min syster och familj rätt ofta senast idag hade vi picknick (hemmagjord Pastasallad) Massa god fetaost och skinka och grönsaker i..
och massa bus ute på Himmelstadlundsfälet...Underbart..
Ja de har inte lugna ner sig på jobbet det kan man verkligen inte säga nu drar snart säsongen igång på riktigt och då har vi allt mellan 100-1500 ätande om dagen..och då blir de en del jobb...Men jag gillar de...Riktigt bra kollegor och de gör mycket kan jag säga...
Men de är ju stor tid och ta och fundera över vad man ska göra med sitt liv man fyller ju ändå 27 i november..och är singel jobbar som kock på ett rätt stort hotell är de vad man vill???
De tåls och tänkas över... Vågar man bli kär igen eller ska man låta bli för ej bli sårad igen? Ska man våga gråta igen efter så länge...Ja de är mycket frågor och funderingar som finns...
Vill hälsa till min brorson Rasmus....:)
Love/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0