Orättvist!

Jag fattar inte hur vissa människor tänker om dom ens tänker de är nog mer så...
Man får inte behandla folk hur som helst jag lovar..men vissa fattar fan ej de...
Och dom kallar jag rent ut idioter...eller egon...Fan att man ej ser att folk blir sårade..Detta är inget om mig själv utom om en person jag tycker mycket om och jag ser hur deppig han blir av denna personens framfusiga gång..
Jag försöker finnas där för mina vänner så gått de går..dag som natt men de är inte lätt när man själv mår lite halvkasst..men jag försöker verkligen...
Har börja sova bättre...utan insomningstabletter sover jag oroligt med massa drömmar, med insomningstablett sover jag som nån slagit något i mitt huvud...och sover mer än 10 timmar och då sover jag ofta stor del av dagen med..så ibland hoppar jag över dom...
Antidepressiva har nog inte riktigt börja verka än..men de känns som jag är på rätt väg med allt..fattas väl bara en sak i mitt liv men de kommer de med...Jag blir glad av och se alla kära människor där ute och se hur dom håller varandras händer men sen har jag sett baksidan med och den är inte vacker så man tar de väldigt lugnt...
Har länge vart olyckligt kär i en kille men har nu sagt till han rakt ut att de är stopp med de då han träffar en annan tjej rätt ofta och dom ska på utlandssemester och sådant..så får ta och släppa han efter typ 7 år..
Men livet går vidare...
Jag har alltid vart en sådan tjej som säger vad jag tycker och tänker men på senaste har de ändrats och jag vågar inte alls säga vad jag tycker och tänker och är rädd för hur folk kommer reagera på de...hmmm
Måste nog ta tag i lite saker innan de är för sent...
Love Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0