Battlefield!

Livet är hårt, svårt , kämpigt men ändå helt underbart, frågan är bara varför man ska kämpa så varje dag..
Varför kan inte en dag i ens liv komma som en räkmacka där man slipper oroa sig och må dåligt en dag där man är problem fri..allt är bra och man är riktigt glad...
Tyvärr så trivs jag inte jätte bra på jobbet just nu, de är kämpigt som fan..jag har alltid pallat stress bra men nu är de något helt annat man får stressa o de känns som man inte får något för de liksom, slänga ihop en hel a la carte på nån timme och ena hel buffé till ca 800 pers på en dag..de ger mig panik..
Och denna rädslan att de inte finns grejor hemma till allt man ska göra de suger så svårt..för vet man finns ej grejor hemma så kommer de hem sent på dagen eller samma dag som man ska ha de och då är man tillbaka på denna trevliga stressen som jag då fan ej palla...
Sen känns de som vildmarkshotellet är en fabrik för vi har inte lite gäster..de är allt från 6- 400 lunch varje dag och de är ju rätt stor skillnad så då får man försöka ställa om kroppen så gott de går..de är ej lätt men de går sen är man helt slut efter en sådan dag..mest i huvudet inte så mycket i kroppen...
Men imorrn igen ska man på det igen...Men jobbar inte så mycket denna veckan vilket är väldigt skönt då jag behöver vara ledig från de där stället....
Ja kärlek! Ja vet inte var jag ska börja, ser de runt mig, ser ledsna människor, ser goda vänner knäcka..var ska man börja...:S
Hälsar till hela mig goda familj..Älskar er!
Love Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0