Destiny!

Nu var de länge sedan jag uppdatera men de har hänt en hel del sen sist...Mina sidor blev hackade och jag vet nu av vem..Mitt ex...Idiot....Men har han inte mer o roa sig med så varsågod är bara sidor på nätet..
Jag har fått för mig att människor runt mig ser mig som en väldigt negativ människa men får man inte vara negativ när man inte mår bra och livet kanske inte är på topp, Nej jag vet med att livet blir de man gör det men jag menar hur ska man orka kämpa varje dag?
De finns ingen människa som kan i sådant fall är den människan väldigt bra på och vara en skådespelare som lurar sin omvärld för jag tror alla människor har skit dagar de är inget undantag..vissa har fler än andra...
Jag känner mig negativ nu vet ej riktigt varför men jag vet med att de kommer bli bättre, men känns som de oftare kommer bakslag när man är på uppgång så står man där med fötterna nedtrycka i jorden igen..bara börja o gräva sig upp igen vilket är hårt tungt och rätt jobbigt..för jorden är tung blöt och allmänt jobbig...Ja jag pratar i gåtor men ni som känt samma vet ju precis vad jag pratar om...
De är väldigt mycket på jobbet just nu när vi bytt meny på allt på jobbet så har de blivit massa omändringar och så..Men de kommer bli bra...Men har en förste kock som stressar mig nå fruktansvärt innan kunde jag lägga de bakom mig och inte tänka på de men de går inte..de är tjat om flera dagar framåt de får mig o må illa..riktigt illa..och de är fan inte bra...Men jag gör de bästa av det..
Hade panik för jobbet här om dagen och de var ingen bra känsla då jag alltid gillat jobbet..men men de är ett jobb...får ta en funderare över vad man vill göra...
En ny grej på a la carte menyn är renstekscheesecake vilket jag var väldigt negativ i början tyckte de lät konstigt..men de är riktigt gott...man gör en botten på kavring och sen blandar man kesella och philadelfiaost och rödlök persilja och strimlad renstek..kryddar med salt och peppar och lägger på kavringen sen stelnar de 4 timmar och så serverar man de med en sallad..riktigt gott faktiskt..
Nehe om man ska ta o fixa lite innan jobbet..få tankarna på annat...
Älskar min familj! Ni är mycket viktiga för mig!
Grattis min svåger Morgan på födelsedagen! K
Love/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0