Zin rose

Det är mina vänners butik, en Erotik shop, där de säljs leksaker, kläder, skojprodukter, filmer, oljor, glid,kondomer....Men även hyr ut porrfilm, har visningar i runk bås...Ja runkbås finns fortfarande tro det eller inte...
Sen finns de en Non stop bio som visar två filmer dagligen..:)
Och nu säljer dom även dom coolaste cupcakesena...Pussy, boobies och willy cupcakes..ja de låter som vad de är..:)

Idag hjälper man till där lite...Det går bra men tråkigt väder men de funkar..är inte på topp idag så de funkar bra...Melissa Horn strömmar ut högtalarna...riktigt bra..

Nu är augustifesten i stan,,,marknad,,uppträdanden, tivoli, SM i fyverkerier...ja allt du kan tänka dig..ska väl strosa runt och kolla nångång...

Nej nu ska jag göra nån nytta känner jag...

Älskar er! Saknar mig mamma sjukt mycket!

Love/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0