Allvar!

Nu är de dags och börja ta min blogg på allvar ska börja skriva oftare och lägga in bilder...
Jag har haft de kämpigt ett tag men är på bättringsvägen hoppas jag..tror jag krossat ett glashus ibland med all min otur men hoppas fan de vänder..
Hade inbrott i min bil i fredags natt ...bryr mig inte om de dom tog men att förstöra en ruta och bända i plåten och förstöra låset var sååå jävla onödigt...
Men men..ja och så är man singel och snart vart i 3 år..men de är svårt och hitta nån bra kille så jag har sluta letat..för de finns för många idioter där ute...skoja inte liksom..
Kommer börja skriva om mat igen när jag mår så pass bra och fått ett jobb så man får upp mat känslan igen..älskar matlagningen..och har på senaste förälska mig i färsk pasta som jag tycker jätte mycket om de är så gott om man jämför med vanlig pasta..:)
Såg nå löjligt hos min kompis Petri härom dagen 1,75L cola...varför ha en storlek mellan 1,5L och 2L.??
Petri bjöd på goda färsbiffar, pepparsås och klyft..och en god sallad..riktigt gott..:)
Urlöjligt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad skönt att du kommit så lång Hoppas du försöker se fram åt nu Älskar dig och sakanr dig

2011-03-02 @ 22:17:37
Postat av: Linda L

Härligt att du ser framåt! Visst är det trist när man får bakslag hela tiden, men det finns en ljusning! Du är i mina ögon en stark och härlig tjej så detta kommer att gå bra! Massa kramar till dig! Kram från Linda

2011-03-05 @ 15:56:51
URL: http://emjeno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0