Äventyr!

Nu sitter man på tåget mot nya äventyr ska bli så skönt och komma från stan så ni anar inte, norrköping vet hur man ska tråka ut folk verkligen. Jag förstår inte heller varför östgötar är så inåtvända, så sjukt svårt och lära känna någon eller några vettiga människor känns de som...
Jag är en öppen ärlig tjej som älskar och snacka med folk men våra kära östgötar gör de inte lätt för mig men de får man väl leva med, har några vänner i alla fall..
Förlora en riktigt god vän efter en fest för några helger sen, de känns jätte tråkigt och gör mig ledsen, men de är så lögner det gör mig illa för jag är inte en sådan person som ljuger.
Som min kära syster( läs ironin) jag är så jävla trött på hennes lögner så de står mig upp i halsen, det är nog mest för jag har aldrig ljugit för henne eller gått bakom ryggen jag har bara låtit bli och berätta visa saker och de är inte en lögn.
Men hon ljuger och ljuger , jag försöker förlåta en lögn så det kommer en ny, tyvärr vill jag inte ha kontakt med folk som ljuger för mig då klarar jag mig bättre själv faktiskt...ensam är stark måste ju betyda något och jag vet att resten av min familj inte ljuger för mig.
Som jag sagt många ggr min syster behöver hjälp, inte för och vara elak men de är sanningen...
Nej nu blir de något avsnitt till av cake boss, en serie jag börja kolla på handlar om ett italienskt bageri/ konditrori i jersey, riktigt bra, vilka tårtor dom gör helt otroligt...Kolla får ni se..;)
Love/Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för den hörrdu kola in ditt egna jävla liv innan du skriver om sånt du ej har med o göra...så snälla du sluta ljug du med för du gör mig förbannat jävla irreterad när du håller på som du gör...jag har mitt liv och du har inget med de o göra nu längre..jag har gjort slut med morgan o vill ha mitt liv med nån som gillar mig..så snälla sluta lägga dig i...faan jenny....sluta va så jävla nyfiken....

2011-03-12 @ 19:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0