Syskon!

Jag kommer alltid älska min syster även om vi bråkar som hund och katt..de finns ingen jag älskar så mycket som henne vi är som samma person känns de som vi kan varandra utantill vet var den andra gillar och inte gillar..
Just nu bråkar vi pga av våra olika tycken och tänken om tillit och sanning och lögner medmera..de är inget roligt men jag har sådan starkt tycke och tänkte så de blir tyvärr så..och syrran tycker inte samma..
Jag har fått höra idag hur elak jag är och att jag ljuger..men jag är inte den människa som ljuger och kommer aldrig bli då jag tycker lögner är hemskt , det är som skitsnack...varför snacka skit om någon när du inte vågar säga de till personen? Jo för man är en fegis..
Jag kan ärligt säga att jag snackat skit om folk..men inte på senaste känns som jag fått en ny syn på allt igen..efter alla mina motgångar jag haft på sistone...bara väntar på nästa motgång och jag blir inte förvånad när den kommer om man säger så...Då är man van vid motgångar..
Lär väl komma ett brev iveckan med ett nekande av akassan igen...som sagft skulle inte bli förvånad...
Men jag kommer skicka in en till överklagan...Jag tänker inte ge mig då jag vet att jag har rätt att få akassa...
Mardrömmarna kommer tillbaka varje natt och de känns väldigt obekvämt och inte få sova ordentligt men de är nog pga medicinen jag äter mot min depression...
Kanske dags och skriva lite om mat då...
Idag gjorde jag potatis och rotfrukter i ugn...och stekt kyckling och min speciella sås..creme fraiche och mjukost typ bonjour...:) testa ni kommer älska de...:)
Love/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0