2 veckor!

Har haft besök hemma i över två veckor, av en ny vän tror jag att jag kan ´kalla han, det blir bra...

Ska inte dra hela historien för jag respekterar han och vet att han inte gillar när man pratar om sånt, kan säga att de var jätte trevligt med sällskap, sett massa bra film men även skit och ätit så sjukt god mat ihop, han är så grymt duktig på mat...Jag som inte gillar curry sås, men hans..,ohh ja..,,och jag äter inte gucamole men hans är så sjukt god, men de är nog så när man verkligen gillar att laga mat och gör de med kärlek..

Men de kommer bli ensamt ikväll när man kommer hem och ska krypa ner i sängen ensam på flera dagar, men de ska gå...det vet jag..:)

Kommer ju få hela sängen för mig själv så...hehe..

Söker jobb för fullt, vill verkligen ha ett jobb nu,
Och planer på flytt kommer mer och mer,,,så de blir nog en flytt, måste börja om på nytt,läka som människa och göra nåt med mitt liv känner jag...

Ska börja träna med på allvar...och få ordning på kroppen , bevisa alla att jag kan...

Älskar min familj massor allihopa...extra stora kramar till Nova, Rasmus och Chewy =) Så klart får alla andra härliga extra barn med kramar..;:)

Love/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0