Norrköping!

Jag har bott här i ett antal år nu och jag har vantrivts sen har jag trivts igen men nu vet jag faktiskt inte om jag trivs längre....
Jag är jätte glad över att ha min syster och vänner här i stan men jag har nog aldrig blivit blivit så illa behandlad som i denna staden, det är rätt sjukt,.,jag har mått dåligt och så, men nu mår jag faktiskt rätt bra och då kommer man till insikt på ett helt annat sätt om saker och ting faktiskt.

Jag menar inga speciella när jag säger att jag blivit illa behandlad det är mest allmänt att folk i denna staden verkar kunna få behandla folk precis som dom vill.

Men nu har jag sluta ta skit och tänker inte göra det, eller ens låta det ta min energi för den kan jag lägga på bra saker som får mig och må bra..,

Jag är som sagt igen jätte glad och tacksam över min familj och vänner här i stan utan dom hade jag inte vart något alls...Men dom kommer inte försvinna för jag flyttar eller så..är dom riktigt vänner så kommer dom stå bredvid mig även om jag flyttar, och nu är planerna nog Västerås eller Göteborg för och börja om på nytt...Vem vet de kanske inte är bättre men man kan hoppas, och vem vet jag kanske kommer tillbaka till Norrköping nångång..Är en fin stad...

Skänker min mosters man Evald en tanke idag,, det är hans namnsdag och han mår ej så bra i dagens läge efter en stroke och vi vet ej om han kommer klara sig, men tyvärr så tror jag ej det!
Men han har alltid betytt mycket för oss i familjen och han kommer alltid finnas med i våra tankar...

Love/ Jenny

Kommentarer
Postat av: kurt

Hur behandlar du människor som hjälpt dig

Svar: och vem är du
Bitch83

2012-01-20 @ 23:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0